You think black is cool? I do …

Atunci când vine vorba de haine, cu negrul nu ai cum să dai greş … EVER. Poți pune şi un sac pe tine, dacă e negru poate trece drept o rochie avangardistă :).

De multe ori, în momentele în care am o mică lipsă de inspirație, recurg la negru. Arată bine în orice moment al zilei şi dă un plus de clasă.

Ținuta din imagini am ales-o pentru o zi la birou. Normal că am repurtat noua mea fustă preferată ( numa’ că nu dorm cu ea, că în rest o port non stop) şi am pus ceva negru pentru partea de sus.

O vestă peste un top negru mi s-a părut o idee bună pentru office, iar în picioare am optat pentru black ankle leather boots …

Şi da, negrul te poate scoate din orice încurcătură … poți arătă fabulos noaptea dar şi ziua purtând un outfit all black ( plus jeans :D)

To be continued …

IMG_0548-01
office outfit

IMG_0559-01

2016-02-10-21-00-14-000
black top, moschino sunglasses
2016-02-10-20-59-26-525
office look

2016-02-10-20-57-56-3602016-02-10-21-04-12-201

Leave a Reply

