O ținută fresh pentru zile cu soare … the poncho-jeans combination

Săptămânile trecute mi-am luat fusta asta de blugi cu patchuri. Urmărisem şi o cămaşa şi o pereche de jeanşi la Zara, însă pe când a fost să mi le iau, trecuseră.

Mă bucur totuşi că am apucat să iau fusta, pe care de atunci am tot aşteptat să o port. În weekend vremea a fost minunată, astfel că a fost prilejul perfect pentru ea.

O cafea cu o prietenă( cum a fost în cazul meu) poate fi prilejul ideal pentru a purta hainele noi.

Pentru că a fost cald şi frumos, am renunțat la geacă şi am ales un poncho iar în picioare am mers pe varianta sport.

So … nu că ar trebui să vă mai spun, dar blugul este the “it” item şi în acest sezon. Puteți merge pe varianta unui outfit complet din blugi, cămaşă, fustă sau pantaloni.

Nu uitați, totul ține de imaginație şi îndrăzneala de a combina şi încerca outfituri noi.

 

IMG_0531-01
Ponchi, jeans outfit
IMG_0527-01
Jeans patched skirt, poncho and moschino sunglasses
IMG_0529-01
Spring outfit

IMG_0519-01

2016-02-07-13-53-10-439
Me wearing a poncho

IMG_0535

 

OUTFIT:

no brand poncho

Zara jeans skirt

Mango shirt

Zara backpack red leather

New Balance sneakers

Moschino sunglasses

Leave a Reply

