Today is the day we cook … the strawberry cheesecake

 

După o săptămână în care nu am avut timp nici să suflu bine, a venit weekendul. Nu oricum, ci cu mult chef de relaxare, iubire şi ceva dulce.

Pentru că nu eram foarte sigură ce să gătesc, m-am decis la un cheesecake. Ştiam că nu am cum să dau greş cu reţeta asta. Îmbină perfect gustul de dulce cu fresh, iar căpşunile … well … sunt cireaşa de pe tort :).

Am făcut tortul de aseară pentru că e nevoie să stea o seara la rece pentru a se îmbina perfect toate aromele. De dimineaţă am tăiat căpşunile şi am preparat gelatina şi am pus totul înapoi la rece. Nu ştiu cât timp va mai rezista, deoarece de vreo oră am început să-i dau târcoale, dar sperăm că până diseara mă abțin.

Reţeta este foarte simplă şi promit să fac şi fac video, însă ajungem şi acolo. Până una alta, vă spun că aveți nevoie aşa:

600 gr de brânză (eu am pus 400 gr de vacă iar restul o cutie de ricotta, îi dă o aromă fresh)

400 gr biscuiţi digestivi

150 gr unt

200 ml smântână de frişcă

150 gr zahăr

esenţă de vanilie

trei ouă

nucşoară

bagi biscuiţii la blender până devin o pastă nisipoasă şi pui deasupra untul topit. Amesteci şi tapetezi tava cu această compoziţie.

Separat iei brâna cu zahărul şi îl bagi în blender, amesteci. Apoi pui ouăle şi smântâna pentru fişcă şi praful de nucşoară plus esenţa de vanilie. Amesteci vreo 30 de secunde în blender apoi, gata.

Pui compoziţia obţinută peste biscuiţi şi dai totul la cuptor la 150, 160 d egrade vreo oră.

Opreşti focul la final şi mia laş acolo încă vreo oră să se odihnească şi să se îmbine toate aromele alea minunate.

De lăsat peste noapte la frigider şi de consumat cu multă dragoste.

PS: e desrtul perfect pentru un weekend lung de leneaveală, iubire şi cărţi bune.

IMG_0512
Strawberry cheesecake
IMG_0508
Dessert cheesecake
IMG_0511
strawberry cheesecake with blueberries
IMG_0506
weekend dessert

IMG_0509

 

Leave a Reply

