Am câştigat la consursul “fabuloaselor”, ce am primit?

În luna decembrie m-am înscris la concursul postat pe siteul fabulaoselor de la fabulousmuses.net. De obicei nu câştig la concursuri, ce vorbesc, nu de obicei, aproape niciodată. De data aceatsa norocul a fost de partea mea şi aită cum m-am făcut eu cu un bag bug de la Paisi.

Despre ce este un bag bug -ul am mai scris.

Este un accesoriu super cool, pe care îl pui la un alt accesoriu, la geantă mai exact. Este de obicei ceva pufos şi colorat viu, care arată mai degrabă ca o jucărie dar care înveseleşte tare mult ţinuta.

Şi cum spuneam, am participat la concurs, iar la finalul lunii decembrie am primit vestea că am şi câştigat.

De curând a ajuns cadoul şi am ţinut neaparat să vi-l arăt şi vouă.

Picture 054
Paisi bag bug  with Botega Venetta clutch
Picture 056
Paisi bag bug
Picture 058
Paisi bag bug, Botega Venetta clutch

Picture 060

Picture 059
Paisi bag bug, Botega Venetta clutch, Moschino sunglasses,
Leave a Reply

