Jurnalul unei diete la jumătatea drumului :)

Sunt la jumătatea drumului, undeva între salată şi o prăjitură şi spun asta deoarece în foarte puţine zile am să mă răsfăţ cu ceva dulce, orice. Ciudat, dar foame a început să mai dispară, poate şi pentru că am avut o zi mai plină şi nu prea am avut timp să mă gândesc. Există posibilitatea şi ca organismul să se fi obişnuit cu mai puţină mâncare.

Micul dejun a fost tot cu pâine (înainte să aruncaţi cu pietre, vă spun că nu pot să-mi încep ziua fără carbo, plus, nu vreau să dau jos 10 kilograme) unt şi roşii (yumm, iubesc pâinea). Zacusa lui mama, m-a salvat de la a ajunge să comand de pe nu ştiu unde o supă sau un orez. Am luat un borcan de zacuscă de vinete şi aia a fost. Am mai furat de prin redacţie o salată, iar masa a fost completă.

Pentru seara, mă voi lăsa inspirată, am luat nişte afine şi căpşuni şi s-ar putea să le amestec cu un iarut simplu plus nişte musli cu miere.

Concluzii după trei zile: Mă simt mai bine ca ieri, nu am senzaţie de foame şi simt că burta începe să mi se tragă. A apărut senzaţia de “mai uşoară” ceea ce-mi dă o stare de bună dispoziţie.

 

 

Picture 039
Pâine neagră, unt şi roşii
Picture 047
salată cu ton şi zacuscă
Leave a Reply

