Diet day 2, my video diary … între poftă şi frustrare

Toată lumea ştie că într-un regim, prima zi e cea mai uşaoră. Încă eşti mâncat de cu o zi înainte şi nu simţi atât de tare pofta. Well, prima zi s-a dus şi a doua zi a început în foame.

Pe lângă faptul că luni seara, mai aveam puţin şi lingeam mobila de bucătrie, că m-am învârtit în jurul frigiderului ca un lup flămând, ziua de marţi a început în acelaşi ton.

Este greu, cine zice că nu este dificil nu ştie ce vorbeşte. îţi trebuie multă voinţă să rezişti ispitei şi să reuşeşti să refuzi colegi care te îmbie cu biscuiţi cu ciocolată sau alte bunătaţi.

Am luat micul dejun la ora zece şi deja la 12. 30 îmi era o foame de nu mă puteam concentra, semn că organismul meu începe să simtă lipsa hranei sau că pur şi simplu am arderile bun (i wish :))) . M-am abţinut până la ora 13 pentru a nu mă lua cu leşin pe la 18.

Am ales un prânz cu orez brun (este o sură bună de carbohidraţi) plus o salată cu roşii, ceapă verde şi avocado (sursă sănătoasă de grăsimi). Am zis să fie o masă cât mai echilibrată şi musai cu nişte carbohidraţi, altfel schieunam pe la redacţie de foame.

SFAT: Dacă tot vrei să mânânci carbohidraţi alege-i pe cei cu eliberare treptată, care ţin de foame o perioadă mai lungă de timp, în locul celor care îţi dau un bum de energie pe moment după care intri iar în faza de foame.

 

 

Picture 027
Pâine cu unt, caşcaval şi avocado
Picture 028
Orez brun, salată de roşii, avocado şi ceapă roşie
Picture 030
Orez brun cu parmezan ras
Picture 032
salata de roşii, avocado şi ceapă roşie
Picture 035
Eu în ziua a doua de dietă

Picture 036

Picture 033
Eu în ziua a doua de dietă

 

 

 

Leave a Reply

