De ce uleiul de cocos este o idee bună?

De vreo jumătate de an am început să consum ulei de nucă de cocos în prostie. Îl mânânc gol, îl folosesc pe pe post de cremă de copr, cremă anti rid, mască de păr şi pasta de dinți. Ce mai…o multitudine de chestii. Sincer, sunt foarte mulțumită, mai ales de partea de cremă de copr. Eu aveam aproape tot timpul probleme din cauza pielii uscate, însă de când am început acest aşa zis tratament naturist, thibgs are looking good. Pielea mea radiază de sănătate şi arată extraordinar. Multe dintre noi aruncăm cu banii pe geam pe tot felul de creme scumpe, când am putea recurge la natură. Uleiul se poate cumpăra de pe net, sunt tot feluk de siteuri naturiste şi costă undeva la 60 de lei câteva kg. Dacă nu am reuşit să vă conving atunci am să vă dau câteva date dovedite ştiințific de ce şi la ce e bun uleiul de nucă de cocos.

 

  1. Dă energie şi stimulează metabolismul

Acizii graşi din uleiul de cocos elibereaza energia în mod susținut pe termen lung şi în acelaşi timp stimulează metabolsimul.

 

2. Echilibrează hormonii

Deoarece uleuiul conține o grăsime hrănitoare pentru glanda tiroidă, imbogățeşte nivelul hormonilor.

 

3. Echilivrează nivelul de sânge din zahăr

Uleiul provenit din cocs se eliberează treptat în sânge, echilibrând astfel nivelul zahărului.

4. Ajută creierul

Studiile arată că uleiul de cocos este foarte bun in tratarea şi prevenirea Alzheimerului şi ajută la o mai bună concentrare.

5. Este buna pentru stomac

Uleiul acționeaza ca un lubrifiant pentr tractul digestiv permitănd alimentelor să treacă mai uşor prin el.

 

6. Vindecă arsurile

Se poate folosi acest ulei pentr calmarea arsurilor şi pentrj vindecarea mai rapidă a acestora.

 

Ce v-am prezentat eu sunt doar câteva din efectele minune pe care acest ulei le are. Dar cel mai bine, încercați-l voi pe pielea voastră şi nu veți mai avea nevoie de nici un alt argument.


ee-coconut-oildreamstime_m_21262617 descărcare ulei-de-cocos

Leave a comment