Primul meu eveniment ca blogger acreditat :)

Sunt tare fericită să anunţ că am fost acceptată ca blogger acreditat la cel mai mare eveniment de social media al anului, Webstock 2015. E primul meu astfel de eveniment şi trebuie să recunosc, sunt tare entuziasmată.

PS_for_bloggers_-_gallery_original

Vedeţi voi, eu am început să scriu pe blog cam acum două luni, pentru că sunt pasionată de scris şi pentru că am o mie de idei despre chestii. Acum vreo o lună, un prieten (blogger off course) a observat că scriu des, aproape zilnic și m-a întrebat de ce nu particip la evenimente pentru bloggeri. L-am bombardat cu o mie de întrebări despre social media, bloggeri, începuturi și teme, astfel încât mi-a sugerat politicos (pentru că l-am zăpăcit) să particip la cea mai mare conferință a anului. Vorbea de eveniemntul Webstock 2015. Zis și făcut. Vă spuneam că sunt happy ca un copil, da sunt fericită pentru că voi cunoaște oameni noi, voi afla despre social media mai mult și voi auzi povești…povești ale unor tineri talentați care au ceva de spus în acest domeniu…și v-am spus că m-au acreditat? Well, voi fi acolo, pe 2 octombrie. See u there 🙂

2 thoughts on “Primul meu eveniment ca blogger acreditat :)

Leave a Reply

