The nail story…în ce culori ne facem unghiile?

De când mă ştiu, atunci când vine vorba de unghii, le aleg pe cele scurte iar în ceea ce priveşte culoarea  aproape tot timpul merg pe varianta de NEGRU (când simt nevoia de schimbare aleg roşu sau nude). Astfel că atunci când m-a întrebat fata care îmi face unghiile dacă nu vreau să încerc şi eu manichiura care se poartă, am făcut ochi mari(ca vaca la poarta nouă)…am început să povestim şi din vorbă în vorbă, am aflat ce se poartă în acest început de sezon rece.

  1. Unghii scurte…normal că my all time favorite…în nuanțe puternice sau pastel. Arată fabulos oricare din variante 🙂

spring_summer_2015_nail_trends_squared_oval_nails modele-unghii-rotunjite

2. Culori metalice…chiar dacâ în mod normal nu ai îndrăzni o astfel de abordare pentru zi, specialiştii spun că se poate…Aşa că, poti profita de ocazie şi să porți culorile toamnei chiar pe unghii, all day long.

Nail-Trends-Fall-2015-New-York-Fashion-Week peter-som-spring-2015-nails-600x600 27be29f9cef7ef10205c84020652ef54

3. Unghii în formă de migdală…sunt feminine şi destul de uşor de îngrijit( cică nu se agața la colțuri)

Screen Shot 2013-11-23 at 3.33.39 PM

Models backstage at the Angel Sanchez Spring 2013 presentation during Mercedes-Benz Fashion Week at The Box at Lincoln Center, New York City, Monday, September 10, 2012Photo by Jennifer Graylock-Graylock.com917-519-7666

almond-acrylic-nails-300x300 spring_summer_2015_nail_trends_almond_nails

4. Culori mate…arată tare interesant 🙂

oja_mata_img_1

unghii-mate

Şi in timp ce-mi povestea fata tot ce se poartă în perioada asta, am zis să ies si eu din tiparul meu de negru…Mi-am aliniat în față vreo şase sticluțe cu ojă…

20150904_114808-01 20150904_114649-01 20150904_114633-01

Şi la final am decis…am zis să schimb ceva… şi am ales NEGRU :)). Well, some things never change…şi acu că am împărtăşit puțin din toate informațiile astea prețioase…vă doresc pedichiură şi manichiură plăcută. Ştiu că eu o să am. 🙂

Leave a Reply

